Toetsenbord

24 augustus 2008 at 11:05 pm Plaats een reactie

In augustus 1998 heb ik een pc gekocht, een PII 300MHz. Toen was dat heel wat. Ondertussen heb ik uiteraard al een andere, maar wat gebleven is, is het toetsenbord:

Dat gaat nu al 10 jaar mee en is niet kapot te krijgen. Het was nochtans geen duur spul. Er staat ook geen merk op, alleen een modelnummer: K280w.

Op de foto is duidelijk te zien welke toetsen ik helemaal niet gebruik (Print Screen, de toets met het kwadraatsymbool en kubieke metersymbool linksboven, de Windowstoetsen) en van de toetsen die ik wel gebruik: waar ik ze aanraak (de 0 van het numerieke klavier nooit aan de rechterkant, bijvoorbeeld). De pijltjestoetsen gebruik ik zo te zien heel veel en de backspace ook.

Entry filed under: computer.

Bladwijzers Dazed and confused

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Meest recente berichten

I'm del.icio.us

RSS

syndication Feed me
No Atom feed...

