Eurosong

25 mei 2008 at 9:03 pm 1 reactie

Tjah, waarom doen we daar eigenlijk nog aan mee, als Belgenland? Jaar na jaar halen we de laagste scores (2003 uitgezonderd) tussen kolderliedjes, overdreven pathosliedjes en nog meer bullshit. Zelfs al zouden we winnen, dan zou het nog niet echt een verdienste zijn.

Zolang de kleine buurlanden voor elkaar gaan blijven stemmen, halen we het nooit. Het draait eigenlijk nooit om de muziek. Het is volgens mij gewoon vriendjespolitiek. Ik bewonder Italië: zij zijn uit heel de circus gestapt. We zouden ons geld beter voor iets anders gebruiken.

Blijkbaar is mijn kennis van de aardrijkskunde een beetje vervaagd, want ik wist niet dat Rusland nu ook tot de EU behoort. Bizar!

Entry filed under: muziek.

’t Vuil GeeBeetsen Afgeronde hoeken

1 reactie Add your own

  • 1. clio86  |  26 mei 2008 om 9:29 am

    Haha, ik maakte net dezelfde bedenkingen als jij. Ik vind het ook beter om uit het circus te stappen, maar ik denk niet dat België echt het lef heeft omdat te doen, dus het zal afgang blijven vrees ik 😉 Blij dat ik al die hoofdsteden niet moet leren, oharme de lagereschoolkinderen van vandaag 🙂

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Meest recente berichten

I'm del.icio.us

RSS

syndication Feed me
No Atom feed...

