Mensen tegenkomen

14 oktober 2007 at 1:02 pm Plaats een reactie

Daarnet ben ik iemand tegengekomen waarmee ik nog op den unief gezeten heb. Het was al meer dan drie jaar geleden dat we mekaar gezien hadden. Echte vrienden waren we toen niet, maar omdat onze familienamen alfabetisch op elkaar volgen zaten/stonden we vaak naast elkaar in het practicum. Hij was, net als ik, nogal teruggetrokken en niet echt bedreven in het leggen van contacten of het onderhouden van gesprekken.

Vandaag begroette hij me heel enthousiast. Hij blijkt niet zo overdreven ver van mij te wonen. En daar bleef het bij… Ik had kunnen vragen “hoe gaat het?” of “waar werk je nu?”, maar nee, bibi klapte dicht.

Wat moet hij nu wel niet denken?

Entry filed under: algemeen.

1999 Forelstraat II

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Meest recente berichten

I'm del.icio.us

RSS

syndication Feed me
No Atom feed...

