White rabbit

25 augustus 2007 at 7:35 pm 2 reacties

Ik ben eigenlijk te laat geboren. Omdat ik graag de jaren ’60, ’70 en ’80 had meegemaakt was ik liever 30 jaar eerder op de wereld gezet. Maar iets zegt mij dat ik dat niet zelf kon kiezen, dus lig ik er verder niet wakker van.

Ik ben eigenlijk te laat geboren. Omdat ik graag bepaalde muziekgroepen uit de jaren ’90 bewuster had meegemaakt, was ik liever een jaar of 3 eerder geboren. Maar datzelfde iets zegt mij dat ik dat niet zelf kon kiezen, dus lig ik er verder niet wakker van.

Vandaag ben ik viavia op Youtube terechtkomen op een filmke van Alice In Chains. Nirvana ken ik zeer goed, Pearl Jam ken ik een beetje en AIC kende ik van horen zeggen, maar had ik eigenlijk nog nooit gehoord. Dit schijnt hun grootste hit geweest te zijn:

Het wordt dus tijd dat ik eens naar de bib ga achter een paar cd’tjes…

Entry filed under: muziek.

Nikki Pop en de Stoeltjes Eerst opstaan, dan wakker worden

2 reacties Add your own

  • 1. Josie  |  28 augustus 2007 om 9:07 am

    Alice in Chains waren super… Leeft die zanger eigenlijk nog, vraag ik me plots af…?

  • 2. Bart  |  28 augustus 2007 om 9:49 pm

    Ewel, volgens Internet schijnt het van niet. Hij is wsl. op 5 april 2002 overleden (zijn lichaam is pas gevonden op 20 april)

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Meest recente berichten

I'm del.icio.us

RSS

syndication Feed me
No Atom feed...

