Blauwnootplatenfestival

23 juni 2007 at 7:23 pm Plaats een reactie

Yeah!
In juli is er Gent (behalve de Gentse Feesten) sinds enkele jaren het Blue Note Records Festival. Dit jaar dacht ik: hmm, waarom zou ik zelf niet eens gaan? Mijn keuze viel op dag 2: Wynton Marsalis komt met zijn Jazz at Lincoln Center Orchestra.
Ook naar Gianluca Petrella ben ik benieuwd.
De absolute meevaller is nu dat ik een vrijkaart voor die dag heb gewonnen via Gentblogt. ‘k Ben echt content! Ik kan me niet herinneren wanneer ik nog eens iets gewonnen heb. Bij zoiets heb ik meestal veel hoop, maar word ik achteraf toch maar teleurgesteld. Nu dus niet. Joepie!

Entry filed under: Gent, jazz, muziek, zomer.

One two three test…ikels Strontweer

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Meest recente berichten

I'm del.icio.us

RSS

syndication Feed me
No Atom feed...

